Ontdek waarom onze klanten kiezen voor Gig & Grow
99 problems but admin ain't one!
Een korte greep uit onze realisaties voor enkele klanten
Voor Slimbox hebben we de volledige financiële administratie gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Wat vroeger bestond uit een Excel sheet en een papieren facturenmap, verloopt nu via slimme integraties en tools zoals Billit en Teamleader.
Insilencio zocht bij ons tijdelijke ondersteuning. Gedurende drie maanden namen we hun algemene office inbox over, behandelden we de aankoopfacturen, implementeerden we tools zoals LastPass en zetten we allerhande optimalisaties op.
En wat ooit startte als een tijdelijke opdracht is op vandaag uitgegroeid tot een vaste partnership.
En wat ooit startte als een tijdelijke opdracht is op vandaag uitgegroeid tot een vaste partnership.
Voor presentatiecoach en presentatrice Ella Michiels en communicatiebureau De Barbaren namen we de volledige administratie en processen onder handen. Daarbovenop zijn we hun sparringspartner en kunnen ze steeds bij ons terecht voor allerhande advies. And they couldn’t be happier!
Voor onze samenwerking met CHEQROOM was er nog geen sprake van een Finance Department. Op korte tijd namen we de financieel gerelateerde taken op ons en zorgden we voor een strak debiteurenbeheer. Op heden werken we hand in hand met de CFO en focussen we ons op de automatisatie van processen en het in goede banen leiden van nieuwe projecten.
Ik zat tot over mijn oren in de administratie, zo kon het niet meer blijven doorgaan. Sinds Gig & Grow onze admin overneemt kom ik eindelijk toe aan mijn eigen werk waardoor ik waardevolle tijd bespaar. Bovenop heb ik ook eindelijk zicht op mijn cashflow.
Lees hoe we 20u per maand besparen voor Yuma Labs
Wil je net als deze ondernemers ook een sidekick voor je administratie? Let's talk!
Book a call
We vroegen onze klanten naar hun ervaring met ons.
This is what they had to say...